Godis för ögonen

Det finns så mycket fint för ögonen att titta på här i världen. Till exempel tyger och sånt. Almedahls kan vara värt att titta in till ibland och kolla deras sortiment. Jag gillar inte allt, men så finns det vissa klassiker som jag gillar väldigt mycket.

Ta till exempel dessa kökshandukar:

image477   image478   image479

Mycket hemtrevliga. Brukar kosta runt 100-lappen. Min erfarenhet är att de krymper ganska mycket, så det kan löna sig att sträcka ut dem i vått tillstånd.


De här brickorna är också mysiga:

image480   image481

Den till höger är nog min favorit. Jag har metervaran i detta tyg "Surt sa räven" som kommer att pryda någon vägg eller soffa eller vad det nu blir utav det.


Kommentarer
Postat av: Anthonykajsa

Very interesting site. I have bookmarked you.

2009-09-07 @ 12:02:52
URL: http://anthonykajsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0