Den lilla men trogna fancluben...

Jag har precis kollat runt i mina blogglänkar och som vanligt är det alltid lika spännande vad man ska få se. Några renoverar, någon tänder mysiga ljuslyktor och en annan visar upp sina nybakta kanelbullar som för övrigt så väldigt goda ut.

Till er alla som undrar  - Jag är oftast dålig på att lämna "kommentarer" till de flesta. Jag ids inte och tycker det tar sådan tid. Jag tycker ju självklart att det är jättekul att själv få läsa kommentarerna på min egen blogg - men jag är  glad om ni så bara vill titta in hos mig, helt kravlöst!

Jag ser på min "statistik" att jag har några trogna besökare och till er som inte har en egen blogg (ännu) säger jag:
Det är kul att ha en liten fanclub. Jag hoppas ni håller ut ett år till så ni får se mitt drömhus någon gång. Till er andra som flitigt knåpar ihop bildmontage och annat till er egen blogg - Jag övervakar er noggrant!

                              
Här får ni en blombukett allihopa.


image527

Jag är inte så mycket för att smöra, så då det väl görs kan jag lika gärna göra det rejält =D  


Kommentarer
Postat av: Anna-Sara

Hej! tack för blomman.Snygga tyger.
Skulle gärna vilja beställa två tavlor av typen "ståltråds-människor",är det samma person som gör dem?

2007-09-27 @ 15:36:44
Postat av: Susihus

Tack för den fina blomman!Må så gott!

2007-09-27 @ 15:47:32
URL: http://susihus.blogg.se
Postat av: Anna

Anna-Sara: Det är samma person som gör dem. Hon går att nå på bloggen "Konsthörnan". Länken finns på min blogg. Du kan väl skicka din mailadress (din man kan skicka den till min man)så kan vi tala mer om tavlorna.

2007-09-27 @ 21:46:42
URL: http://mittlillabo.blogg.se
Postat av: Theasrum

Tack för blomman - för jag räknar mig som en i din fanclub =).
Jag har blivit sämre på att skriva kommentarer över lag. När jag började blogga i dec. kunde lillan sova i timmar i streck. Det är ett minne blott, så tiden räcker inte till för att sitta och skriva så mkt, utan bara kika runt.
Ha det gött!

2007-09-27 @ 22:19:52
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: Sandra

Vilket fin inlägg, blev rörd av hur gullig du är!

2007-09-27 @ 22:34:36
URL: http://tjohalia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0