Cirkelgympa

Idag har jag varit på gympa. Med stretching inräknat höll vi på ca 85 minuter. Jag tror att jag kommer att måsta ta en Alvedon i morgon för att klara av att mobilisera patienterna. Det gick förvånansvärt bra med tanke på att jag inte gympat på några månader (sommarsemester). Mina raska promenader har nog gett lite kondis i alla fall.

Jag ska satsa på att träna tre gånger/vecka + en till två raskisar beroende på hur jobbschemat ser ut. Känns superbra att komma igång och träffa de andra gympafantasterna på IKSU.


Här är jag precis på väg till solariet. Jag brukar alltid blondera håret innan jag köper gympakortet - känner mig liksom lite fräschare då.

image469


Maken kom just innanför dörren. Han är inte så förtjust i att hoppa runt en gympaledare, han satsar mer på att bygga och deffa enbart. Jag tror hans självkänsla får sig en törn då han inte riktigt förmår att styra över sina extremiteter på gruppgympan. Det måste respekteras och därför är det ju fantastiskt bra att det finns gym för de lite blygare killarna.


Min man har kört rätt hårt under sommaren så han ska klara husbygget till våren. Han tar 100 kg i bänkpress - men bara ibland.


image470

Jag går verkligen igång på detta muskelberg. Jag känner hur pulsen stiger och fantasin skenar iväg när han stolt men samtidigt väldigt sensitivt visar upp sin blänkande kropp, i de kroppsnära lila stringkalsongerna - hemma i vardagsrummet.

I love you darling...

Kommentarer
Postat av: Linda

HiHi, Träningen har gett resultat ser jag ;)

2007-09-03 @ 23:20:06
URL: http://frularsson.blogg.se/
Postat av: Stina

Hej !
Du är rolig du! Sitter här och småfnissar åt sjävporträtten....Det skulle verkligen vara roligt att se dig i den där hårfärgen och för all del din make i stringisarna !!!!
För övrigt går det bra med avtalet. Det här metoden fungerar verkligen för mig....man funderar ju på om det är snålhet eller tävlingsinstinkt som är drivkraften??
Kram

2007-09-04 @ 21:16:59
Postat av: Linda

Köpte sprayfärgen på shell, man kan spraymåla allt med den trä, metall & plast..

2007-09-05 @ 10:08:34
URL: http://frularsson.blogg.se/
Postat av: sara

hahaha,kul läsning!

2007-09-06 @ 00:25:38
URL: http://www.micasa.blogg.se
Postat av: Anna-Sara

Vilka klockrena bilder du fått....det har verkligen gått framåt det här med att "arrangera bilder"
Du är så himla rolig!! Kul att läsa.

2007-09-11 @ 16:32:41
Postat av: Träningstjejen

Ni är jätteläckra båda två..så ogenerat ni poserar!

2007-09-17 @ 22:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0