Bekännelsen & Muggar

Nu måste jag bekänna en sak som jag skulle bekännt redan igår. Det gäller utmaningen. Förra helgen blev det lite för svårt att hålla sig helt enkelt så jag har ju inget annat val än att disvalificera mig själv. Nu kommer vi till det intressanta. Endast två andra deltagare har gett sig till känna (Thea & Helen om jag inte blandata ihop nåt). Ni andra då?
Jan-Erik, Stina, Junitjej, E-Men, Caramia, Patricia, Åsa och Veronica. Det har varit tyst länge.


Från det ena till det andra. Jag hade tänkt visa mitt poslin som många andra bloggare gjort. Jag har inte fått utmaningen av någon annan, så jag utmanar mig själv. Idag känner jag inte för att ta kort på just det så jag visar istället mina muggar som redan finns inmatade på datorn.

De här är de senast tillskotten. Lilleman fick dessa av mormor...

image489

...och storasyster fick de här två.

image490


Jag har rensat rejält i köksskåpet men denna går inte att göra sig av med. Hästtjej som man varit så har den här muggen en speciell plats i mitt hjärta. Jag har betalat den själv för veckopengen och valet var väl genomtänkt.

image492


Plastmuggar är alltid ett säkert kort när man har barn runt omkring sig. De här är dessutom ganska greppvänliga för de yngre. Perfekt vid kalas eller att ta med på stranden.

image491


Till kaffe eller te använder vi dessa Höganäsmuggar. Underläggen har jag hittills aldrig använt trots att de gör det där lilla extra för muggen.  Snygga och mycket svåra att lessna på. Passar dessutom väldigt bra till Stelton-termosen. (Finns alldeles i början under "Saker i mitt hem").

image493

Jag tänkte visa mitt nysprayade tidningsställ men måste kolla barnen. Hoppas återkomma ikväll om jag hinner.


Kommentarer
Postat av: Karin

Never (i alla fall inte på min blogg för tänk om de läser den!).
Köpte fina kläder på Lindex, tycker de har så mycket fina roliga barnkläder nu till okej pris.

2007-09-15 @ 12:18:38
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Anna

Vilka fina muggar! I övrigt, se mitt inlägg under pärltavlorna - gå med i Facebook! :-)

2007-09-15 @ 13:55:43
Postat av: Veronica

Åh, mig har det faktist gått bar för!Iaf med maten, eller ska vi säga onyttigheterna. Har bara ätit lite godis på fredagkvällarna. Det är ju så mysigt!Men sämre har det nog gått med motionen. Det har kanske blivit två powerwalks i veckan Men det är bättre än inget!Haha.. Kommer fortsätta på det här viset, funkar bra!

2007-09-16 @ 12:32:49
URL: http://humlisen.blogg.se
Postat av: Theasrum

Fina muggar.
Jasså, nu var du också ute ur tävlingen =(. Lycka till i fortsättningen bara. Maria (hos-Emen) skrev redan efter nån dag att hon var ute ur tävlingen kommer jag ihåg.

2007-09-16 @ 19:59:47
URL: http://www.theasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0