Sideboard

Jag har funderat på att ha ett enklare sideboard i köket. Det får inte vara för djupt eller högt. Det här bordet såg jag på en annan blogg och tänkte med ens att det skulle kunna vara ett alternativ. Inte så överdrivet dyrt heller. Finns på ELLOS hemsida.


image550


Jag har också sett ett par stolar som skulle bli fina i barnens rum när det får skrivbord (dessvärre några år bort för dem båda). De skulle fungera bra till köksbordet när man använder sig utav extrabordsskivan och man behöver fler stolar att sitta på. Den här är ifrån IKEA och finns i rött, svart och vitt.

image551

Nu när jag håller på att ha gardintygerna klara så har jag hittat en ny passion - Lampor. Vi kommer att behöva massor med lampor i huset om vi ska se något alls. Tur man har internet, man kan Googlarunt länge och leta lampor som är fina. Jag ska inte köpa några ännu om jag inte ramlar över någon designad, superdyr och läcker lampa till ett hejdundrande fyndpris. Det är ju bra att ha något att skriva upp på önskelistan till jul också. Den listan kommer för övrigt att bli lång i år.

Nu ska jag lägga mig i badet och bara njuta av tystnaden en stund.

Kommentarer
Postat av: alacs

Nej, men du kan vara min räddning på "bordsfronten" i hallen!!! Avlastningsbordet från Ellos kan vara precis vad vi skulle kunna ha framför vårt fönster för blommor, etc, samtidigt som det finns plats för vantar och annat smått. Ska verkligen ta mig en funderare! Tack för tipset!!

2007-10-11 @ 00:10:35
URL: http://alacs.blogg.se
Postat av: Helen

Det där bordet har jag också spanat in. Enkelt och snyggt.

2007-10-11 @ 13:40:04
URL: http://hilajns.blogg.se
Postat av: Gustavhege

Great site, keep up the great work

2010-02-02 @ 10:06:59
URL: http://gustavhege.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0