7 sanningar

Nu kommer mina sju sanningar:

1) Jag älskar godsaker av alla slag
2) Jag älskar min man och mina barn
3) Jag älskar Wenthwort Miller (Prison Break)
4) Jag längtar efter hus och tomt
5) Jag är som effektivast efter kl 22.00 och kommer mig därför inte i säng i tid.
6) Folk tror jag har städat jämt - men jag städar bara "ytligt" och puttar in dammråttorna så långt in i hörnen det går!
7) Jag har en tendens att vara lite långsur men har förbättrat mig enormt sedan min man kom med i bilden. Det tror jag i alla fall.

Jag hinner inte skicka utmaningen vidare för jag se Prison Break om en minut.


För att få in en bild: Vi är bjudna på bröllop i Februari. Så trevligt.

image579  


Nej, nu drog klockan iväg då jag började leta tårtor. Hej då.

Kommentarer
Postat av: tina

Kul att läsa lite om dej!!! Vad roligt att gå på bröllop!!!
kram på dej!!!!

2007-10-30 @ 11:19:15
URL: http://tinaminastina.blogg.se
Postat av: Sandra

Vad kul att veta mer om dig! Kram!

2007-10-30 @ 21:44:54
URL: http://tjohalia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0