Vanlig veckodag

Idag är det grått och rått ute. Man vill helst krypa ner under täcket igen. Barnen är på dagis några timmar. De skulle ta kort idag så vi var tvugna att stiga upp lite tidigare så vi inte missade det. Undrar om lilleman sitter still?

Förra veckan var jag och min man och kikade på lite klinker och kakel. Vi var bla på K-Rauta och kikade. Vi är väldigt överens om vad vill vill ha och det känns jättebra. Vi kollade också lite tapeter. Hittade en diskret borosantapet som skulle kunna bli fin i kök och vardagsrum.


Roligast ändå är ju att fundera på hur barnrummen ska inredas. Dessa tapeter finns hos Sandbergs Tapeter, jag har beställt lite prover. Dyra som stryk men fina som tusan.

image600 image602

Den till höger känns renare med den vita bakgrunden, skulle bli fin i lillemans rum som en liten fond runt fönstret. I dotterns rum skulle jag vilja ha denna (visats tidigare),

image604 image605
Ser lite blaskigt ut så här på datorn men jag tror de skulle göra sig väldugt bra. Blir spännande att få provexen.



Nu ska jag åka på ICA MAXI och handla mat - en livsnödvändighet. Ikväll är det Äntligen Hemma. Alltid kan man få något litet tips.



Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, som sagt. Snygga och dyra.

2007-11-13 @ 21:30:16
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Aleksanderalisha

Follow your dreams, you can reach your goals.

2008-11-03 @ 11:22:03
URL: http://aleksanderalisha.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0