Sköna söndag

Känns som att det var ett tag sedan förra inlägget. Jag skyller väl på bloggtorka eller tidsbrist. Helgen har varit fantaskt lugn och skön. Min syster har varit här och lekt med barnen, så vi har hunnit köpa några julklappar och varit på bio. 

Första julklappen inslagen (+ några till som vi gömt i förrådet)
image613


Idag har vi handlat ett par "fin-skor" till dottern. Hon är inte helt förtjust i mockasiner längre - trots mina tappra övertalningsförsök. Hittade dessa på H&M och de satt som en smäck på foten. Gissa om någon har ett stort leénde på läpparna här hemma.

image612


Så mycket mer än så här har jag inte att komma med idag. Nu ska vi äta inlagdsill och potatis. Jag har alltid gillat denna rätt men efter första graviditeten hände det något med smaklökarna. Nu bär det emot. Ska göra ett försök igen.


Måste bara få visa en teckning som dottern gjord häromdagen. Nu verkar hon ha kommit på det här med ögon, armar och ben. Det är lätt att glädjas över framstegen som ens barn gör. Lilleman har börjat prata mer. Nu kan han säga godis. Vet inte om det är bra eller dåligt...

image614


I morgon ska jag på en intervju kl 13.00. 38 sökanden och 10 platser. Blir intressant. Jag kommer knappast med, men man blir ju inte dummare av att gå på en intervju i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anna-Sara

Vad är det för intervju...vad har jag missat?
Fina skor förresten...förstår leendet.

2007-11-25 @ 17:26:59
Postat av: Hilajn

Söt julklappsetikett:)

2007-11-25 @ 19:01:37
URL: http://hilajns.blogg.se
Postat av: Karin/Theasrum

Fin teckning och söta skor och julklapp. Har själv inte slagit in någon klapp ännu. Men har iaf köpt 2 st, inte illa =).

2007-11-25 @ 20:40:44
URL: http://theasrum.blogg.se
Postat av: Karin

Haru slutat blågga eller?

2007-11-27 @ 13:01:48
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Karin

Snart slutar jag gå in här för du bloggar ju aldrig.

2007-11-28 @ 22:42:01
URL: http://hemochliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0