Klättrandet fortsätter

Det går undan här hemma. Lilleman jobbar heltid med att hålla mor och far på helspänn. Antingen arbetar han fysiskt med att plocka ur allt som finns i garderoberna, diska osv eller så sitter han och trycker helt knäpptyst på mindre lämpliga ställen. Otroligt nog har vi sluppit större fall och skador.

image595

Kommer detta att gå över inom en snar framtid eller ska man vara på sin vakt ett tag till?

Lilleman har börjat få lite separationsåmgset tror jag. Vill inte så gärna att man far hemifrån och idag var det till och med lite tårar då jag gick från dagis. Ovanligt, det brukar nästan aldrig hända.

Nu ska jatg lägga mig i TV-soffan och slappa en stund så jag orkar med kvällspasset på jobbet.

Kommentarer
Postat av: MO

Vilken liten klättrare, nu får hålla koll på honom...det går ju undan med, från ena stället till det andra på några sekunder, kram

2007-11-05 @ 17:00:52
URL: http://medaljongen.blogg.se
Postat av: Karin

Ja, ibland vet man inte hur långt man ska låta de hållas.

2007-11-05 @ 20:24:39
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: tina

Oj oj...vilken liten upptäckare =) !!! Ni har fullt upp
förstår jag! Det ser ut som han kommer bli en liten bloggare också=)=)=)=) Du undrade om ljuspinnarna hos mej,de är köpta hos Village,men för ganska längesen. Det är rör som det sitter vekar i och sen står de i lampolja! Ha en fin tisdag ,vi hörs och kram!!!

2007-11-06 @ 07:59:05
URL: http://tinaminastina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0