Maja feat Milly

Lilla Maja har hängt med länge. Jag tror hon föddes 1974, samma år som min man kom till. Hon fick sig en make over  med lite nytt hår och några nysydda kläder 2004. Numera bor hon i storasysters rum och är en ganska så förnöjsam liten tjej. Jag tycker nästan att hon är för fin att leka med men det tycker INTE min dotter. Tar man av henne mössan så ser hon ut som Kristina Lugn, ni vet författaren med jätterisigt hår!. Det är nog snart dags att kontakta frisören för en tillfixning.

image29

Det är min svärmor som sytt dockan. Hon har sytt och stickat en hel del till båda barnen faktiskt. Inte tokigt alls. Hon kommer att komma väl till pass då det är dags för gardiner i framtiden.
Ps. Du kan börja ladda trådförrådet, pressarfötter och spolar redan nu. Ds.

Kommer nu att visa en väska som dottern är  jätteförtjust i. Den har hon fått av mammas närmsta väninna och ja, den behöver inga ord för att framhävas. Alla stilar välkomnas...Säger bara en sak:

- GIRL POWER:

image34

Jag kan inte på rak arm säga på vilken boutiq man köper denna Vouitton-väska. Men för intresserade bloggare kan jag snabbt ta reda på det. Inga som helst problem.

Kommentarer
Postat av: Karin

Fantastiskt puttninuttig väska! Dottern måste vara stormförtjust i allt lull lull.

2007-05-10 @ 08:22:18
URL: http://hemochliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0