Kvinnligt

Har visat min ena ståltrådstavla och naturligtvis har den en kvinnlig partner. Samma väninna som i tidigare inlägg. Hon har förresten en egen superfärsk blogg, Konsthörnan, som jag varmt kan rekomendera att titta in på.


image50

Det här måste väl ändå vara den kropp som alla kvinnor strävar efter?



Tavlan som följer har vi ropat in på en auktion. Det var så spännande att jag var tvungen att gå på en promenad istället och komma tillbaka då allt var över. Det är en litografi av Lena Linderholm och jag tycker färgerna är så otroligt härliga i den. Detta är nog ett av hennes vanligaste motiv.


image52

Tavlan är ganska stor så det gäller att hitta en rejäl vägg att sätta den på.

Kommentarer
Postat av: MO

Nja, jag vet inte om jag strävar efter de långa brösten i alla fall, vill nog ha de lite högre upp.Fast tavlan är härlig, charmig. Jodå, jag tog mig igenom hela festivalen, synd om the grabbs, de var bäst, ha en skön söndag, kram Maria

2007-05-13 @ 11:34:08
URL: http://medaljongen.blogg.se
Postat av: Mylosts

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2008-01-08 @ 01:17:36
URL: http://mylosts.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0