Hingstar instängda!

Fick en lite gliring av "någon" på bloggen att jag hade en kategori med titeln Dalahästar. Nykomling som jag var ville jag inte alls stöta mig mig någon på något sätt. Jag tog inom loppet av ett ögonblick bort kategorin. Nu ångrar jag mig djupt. Hur kunde jag låta någon annan påverka min blogg? Jag har ju hästar lite överallt att visa upp. Vad sägs tex om den här ståtliga hingsten, en blandninga av arab och zebra.

Själv tycker jag den är rolig för den passar in överallt och är väldigt lättskött.


image62


Eller vad sägs om detta praktexemplar, köpt för länge sedan på Hemtex tror jag. Eller var det kanske denna jag fick i present...
 

image63


Såg bilderna på Theas Rum där det var hingstutsläpp. Jag har aldrig varit på något sådant. Säkert en upplevelse. Jag blir lite sugen att sätta mig upp i hästsadeln och skumpa runt igen. Har faktiskt ridit i några år på "stallet" och min pappa blev ryttare han med, efter att ha provat på en vuxenridning.

Kommentarer
Postat av: Thea

Skämtar du!? Var det någon som lagt sig i vad du har för kategorier? Tillåt mig skratta. Sätt genast tillbaka kategorin =).

Söta hästar, är ju själv svag för dalahästar (de som är oklassiskt målade), men den översta var också söt!

Ha en bra helg!

2007-05-16 @ 22:30:37
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: Karin

Jag hoppas du förstår att jag skojade! Jag tyckte det var roligt att du hade en kategori med Dalahästar.

2007-05-17 @ 08:18:50
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Anna

Käre Karin. Klart jag fattar att du skämtar. Saken är den att jag nog inte har så många dalahästar kvar att visa så jag skulle ha bytt den förr eller senare ändå.
Tack Thea, för ditt engagemang. Kul med reaktioner så där spontant och en kommentar på min blogg. Jag kanske måste in med kategorin i alla fall och försöka lösa det här med fler oklassiskt målade varianter.../Anna

2007-05-17 @ 17:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0