En konstnärlig väninna

För några månader sedan upptäckte jag en lokalförmåga här i Umeå. Hon målar både i akryl och gör ståltrådstavlor (som jag visat tidigare). Motiven är lite olika och det finns ett visst utrymme för att önska färgvalet. Den här tavlan är min egen, likaså prinsen. Övriga tavlor med liknande motiv är hennes privata. det går bra att beställa om man är intresserad. Meddela mig bara, eller besök hennes dagsfärska bloggsida Konsthörnan.


image41

För att vara rättvis så fick då också lillebror en tavla...

image42

Den här tavlan kallar vi för lillprinsen och jag tycker att den liknar lillebror, förrutom att prinsen ser lite osäker ut och de dragen har vi ännu inte sett hos pojken vår. Känns tavlan igen så är det nog aå att ni sett den på Hem Och Liv.

Min dator har en tendens att haka upp sig. Detta inlägg har tagit ca 45 minuter (sonen sover). Ska försöka mig på ett till för sen finns inget tålamod kvar.

Vi har förresten hört från kommunen om tomtfördelng. Nu börjar det röra på sig. Kanske sitter jag här om ett år för att visa före och efter-bilder. Får se hur många som tittar in på min blogg då. Håll ut.

Kommentarer
Postat av: Maggis

Hej. Nu har jag ÄNTLIGEN kollat in tavlorna du pratat om o jag gillar dom skarpt. Både ståltrådstavlorna o prinstavlan. Vad tar hon ungefär för en ståltrådstavla? Jag tycker det var riktigt trevligt att gå in på din blogg. Kändes lite som jag är o hälsar på dig. Ja, du är rolig du..

2007-05-11 @ 21:08:49
Postat av: Linda

Jätte fina tavlor, sådana skulle jag oxå vilja ha,, är dom dyra?

2007-05-13 @ 23:30:53
URL: http://frularsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0