Dagens clown

Ja, då sitter man framför datorn igen - en aningens för sent på kvällen. Alla sover och jag skriver så tyst jag kan så inte Lillebror hör smattrandet på tangentbordet. Datorn och pojken delar rum. Jag har fått nått virus på datorn så det är tredje gången jag startar upp den på nytt. Man får ha ganska mycket tålamod för att få in en liten födelsedagspresent.

Under gårdagens kalas fick min son en BRIO-clown av mormor och morfar. BRIO har verkligen bra kvalité på sina leksaker. Nu har vi ett gäng av dem och jag skulle lätt kunna sätta dom på prydnadshyllan. 


image98

Tycker själv att jag fick till en ganska mysig känsla på detta foto!

Javisst ja! Jag glömde lägga in en fredagslåt i fredags. Det får bli måndagens bidrag. Jag tror att alla mina manliga besökare skulle uppskatta det. Det känns som att min blogg är en aningens tjejig så jag tänker föra in lite musik i den.

Jag förväntar mig att ni som sätter på låtlänken lyssnar igenom hela låten och är öppna för all slags musik, som jag. Var det förresten någon som gick igång på Justin Timberlakes "Sexy back"? Karin?, Tina?, Maria?, Thea? Våga vara ärliga.

Jag hoppas att det ryckte i Long Legs ben i alla fall...


Kommentarer
Postat av: Thea

Sötaste clownen!
Ang låtarna så ska jag nog låta bli att uttala mig eftersom ljudet på vår dator inte fungerar som det ska (måste ställas in på nåt sätt), så man hör liksom inte hur det ska låta......
Ha en riktigt bra måndag, kikar in senare igen.

2007-05-28 @ 08:03:37
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: Karin

Jag dansade, i smyg i alla fall.

2007-05-28 @ 08:55:00
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: tina

Dansade är väl synd att säja....men lite "diggande" blev det allt ;) Dottern spelar den låten ofta så jag känner till rytmerna....hihi!!Brioleksaker är så fina...färgglada,rejäla och tidlösa...kul!!!!
Ha en fin måndag...hörs!!
Kram !

2007-05-28 @ 11:59:23
URL: http://tinaminastina.blogg.se
Postat av: Sara

Vilken fin hylla din pappa har gjort! Precis en sådan som jag leter efter. Vet du var man kan hittan sådana hyllor?

2007-05-28 @ 21:28:30
URL: http://www.sockerbullen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0