Alltid gott med nåt gott i magen

Har precis kommit hem från syjuntan ( innefattar alltså sex pratsugna sjuksköterskor som inte alls sysslar med handarbeten ). Gott fika och en trevlig kväll. Jag berättade ivrigt om mitt bloggande och intresset var väl lite svalt. Dom är nog bara avundsjuka på att jag blivit en sån datahacker. Nu tänker jag sätta in en bild helt själv. Vänta ett ögonblick...

image15

Men har ni sett på maken. Härmed förklarar jag mig helt oberoende av min man. Jag är en fri och lycklig kvinna i mina bästa år. Jag sätter in flera bilder då jag ändå fått upp farten.

image16
Foto: Självständig kvinna

HJÄLP! POTATISBAKELSERNA ANFALLER!

Jag är rätt bra på att använda rutan Ny kategori, har inte riktigt fått kläm på det här. Ha förtröstan. Om allt går enligt planerna så får vi tomt till hösten och börjar inte bygga förrän våren -08. Jag har all tid i världen på att fixa till min blogg. .


Kommentarer
Postat av: Karin

Åh vad gott fikat ser ut. Ja, de är nog bara avundsjuka på att du har en så proffsig blogg och är värsta megaproffset!

2007-05-09 @ 07:55:55
URL: http://hemochliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0