Saturday Night

Lördag och vi är helt utpumpade av trötthet. Min man har suttit med en kompis på akuten till 04.30 under natten till lördag, jag steg upp 06.00 för att jobba! Fick lite middagsfrämmande (som stod för hela middagen, till vår stora lycka). Storasyster har badat och båda barnen somnade direkt efter att ha spenderat mest hela dagen ute i friska luften.

Jag har precis gått min raskis och maken kollar om tvättstugan är ledig. Snart ska vi luta oss tillbaka i soffan, knapra på några salta pinnar och avnjuta ett kallt glas med dryck i.

image200
Skål från Mateus-serien, salta pinnar från ICA...


image201

Så gott det ska bli, och så skönt att båda är lediga imorgon. Hoppas vädret är fint och att vi känner oss lite mer utvilade. Ska försöka ta med mig kameran ut i morgon och hitta lite fina motiv.

Nu ska vi se en film vi hyrt...

Kommentarer
Postat av: Karin

Akuten? Får höra mer sen-likaså om ditt översta blogginlägg!

2007-06-18 @ 11:18:29
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Bror

Ja det kändes nästan lite pinsamt att sitta där i nästan fyra timmar tillsammans med din man, nästan helt utan några krämpor. Men innan vi anlände var det inte lika roligt. Skönt att få bekräftat att syrran och jag har samma föräldrar, vi har fina gener... njursten verkar vara ett klockrent exempel på just detta *smile*

2007-06-19 @ 22:03:11
Postat av: Syvermia

interesting site! cool design! To the author respect and honour! :-)

2010-05-14 @ 10:05:13
URL: http://syvermia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0