Lördagsgodis

Idag har jag varit på stan med en kompis som jag "kännt" i ca två år, men som jag aldrig umgåtts privat med! Vi köpte varsitt par solbrillor och då vi gick ut från butiken hade vi förmodligen den sportigaste looken på hela stan.  En riktig sommardag med trevligt sällskap. Barnfritt dessutom.

image169

Lite taskig skärpa!


Dottern ville också att jag skulle ta kort på hennes ask, så vi lägger in en till bild och visar även linnet som hon fått av farmor och farfar.

image170

Jag får verkligen inte in skärpan ikväll.

Nu ska barnen bums i säng och sedan ska jag sätta mig med fjärrkontrollen i min sköna men gräsliga soffa, korka upp ett iskallt glas Sprite Zero av finaste årgång. maken är borta ikväll så det blir förmodligen ganska så tyst här hemma.

Kommentarer
Postat av: Thea

Härligt m en liten shoppingtur!
Sötaste linnet också ser jag!
Ha en bra söndag/kramiz

2007-06-10 @ 12:09:30
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: Liza

Hej där! Vill bara titta in och önska en härlig söndagkväll och måndag!
Kram!
Liza

2007-06-10 @ 21:48:53
URL: http://vardagslycka.blogg.se
Postat av: Carina

Va frächt det såg ut med de nya brillorna så där. Hur känns jeansen? Tänk dej ett foto på picknick- korgen i soliga parken. Kändes som en mycket trevlig dag. Kände mej trött på kvällen, men en kompis och nästan granne "lurade" ändå över mej på kvällsfika; kräm, te och mackor kl. 23! Trevligt men rätt sent blev det ändå. Vi hörs...

2007-06-10 @ 21:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0