Utmaning...

Har fått en utmaning...


Nämn något som gjorde dig glad igår: Att mina ögon svulnade av något under kvällen.
Vad gjorde du kl 08 imorse? Var på jobbet.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Tog lite ögondroppar och slängde av min lite kläder för att det är så varmt i lägenheten
Det sista du sa högt? Tack för idag!
Det senaste någon sa till dig: Tack detsamma!
Vad har du druckit idag? Citrondricka
Vad var det senaste du åt? En Magnum mandel på jobbet.
Vad var det senaste du köpte? Detsamma som ovan.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun trädörr.
Vad är det för väder hos dig nu? Fruktansvärt soligt och varmt.
Godaste glassmaken? Mest förtjust i det som finns runt om glassen eller det man har till!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Absolut.
Sover du tungt? Av och till.
Drömmer du mardrömmar? Väldigt sällan.
Trivs du med ditt jobb? .Jätte bra.
Favoritklädsel? Mjuka och behagliga kläder!
Favoritlåt just nu? Oh, jag lyssnar på så mycket. kan inte bestämma mig. (Kolla in mina musikinlägg se får du ett smakprov)
Vad ser du om du tittar till höger? Keybord och "viktigapapper"-lådan.
Vad gör dig glad just nu? Att vi kanske kommer att kunna bygga våran enplansvilla trots allt.
Vad ska du göra härnäst? Snyta nästan och lägga mig i soffan en stund och vila.
Höger el vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? Bra, men det känns lite trist att jag är så allergisk!
Favoritgodis? Det mesta går ner, helst inte marsipan.
Kläder just nu? BH och trekvartsbyxor...
Sommarplaner? Fara till stugorna, bada, ta det lugnt och skönt.
Hur många kuddar sover du med? Två-tre. Vill ha högt undet huvudet.
Spelar du ngt instrument? Har spelat piano, kan lite gitarr och spelade fiol som liten.
Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska. Sedan barnen kom har man blivit tvingad till att bli morgonmänniska.
Vad är viktigast för dig?  Barnen och min man.
Är du kittlig? Ja, lagom kittlig.
Snarkar du? Nej.
Stjärntecken? Skorpion.
Äckligaste insekten? Tycker de flest insekter är smått obehagliga!
Stökigt el välstädat? Föredrar välstädat men visst är det stökigt ganska ofta.
Längtar du mest efter just nu? Nästa vår/sommar...


Så var det gjort. 

image282





Kommentarer
Postat av: tinaminastina

Kul att läsa om bloggvännerna....usch vad jobbigt med allergi!!
Kram!

2007-07-05 @ 22:53:07
Postat av: Thea

Kul att läsa.

2007-07-05 @ 23:10:17
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: Anna-Sara

Vad skönt att grannen var tillmötesgående!! håller tummarna för den andra.

2007-07-06 @ 15:23:00
Postat av: Mindofmeadows

Very interesting & professional site. You done great work.

2008-02-09 @ 16:48:56
Postat av: Amundalise

Great site!!!

2009-03-06 @ 08:54:15
URL: http://amundalise.iblog.co.th

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0