Snart är semestern över...

Nu tillbringar vi mina sista semsterdagar hemma. Känns skönt. Igårkväll då vi kom hem från stugan så hyrde vi en film och njöt över de fina dagar vi haft hela familjen. Jag har inte prioriterat att ta så mycket bloggbilder dessa dagar så nu har jag lite att komma ikapp.

För er som undrat över mina stolar från IKEA - JA, vi har lyckats få tag i dem. En kompis var på väg norrut och tog sig tid att springa in. Dessutom så var de nedsatta till 350 kr/st istället för 500 kr/st. Visst är det underbart?


Vi har varit i Svensbyn igen och då måste jag få visa lite fler bilder därifrån.


Ser ni stugan? Ni förstår att jag blir tät i näsan när höet är nyslaget!

image373


Storstugan inne, vitmålad träpanel och nytapetserat med en lite gammeldags tapet från Sandbergs. Även taket är vitmålat. Blev ljust och fräscht.

image371


Köket. Vad jag vet så har det sett ut så här från begynnelsen. Det enda som är nytt är handtagen på köksluckorna.

image372


Ny läslampa och här ser ni tapeten lite bättre.

image374


Här brukar svärfars äta frukost! Duken är från IKEA om jag inte minns fel.

image376


Närbild på duken!

image375


Här kommer stugans baksida. Lummigt och fint och väldigt varmt när solen ligger på som mest.

image377


...och så lite små finesser i blommorna...

image378


image379


Utedass inne...

image384


För er som inte vet hur utedass ser ut på baksida så har ni en tydlig bild på det här.

image386


Utedass ute. Jag kan inte hitta kortet jag tagit på självaste dassets exteriör så det får bli innebilden bara.

image381

Jag kommer nopg att måsta gör ett till inlägg ikväll och visa vad jag köpt på IKEA/Haparanda. Inte mycket men ack så fint...

Kommentarer
Postat av: Karin

Välkommen hem! Skönt med stolarna. Vi ses snart!

2007-07-27 @ 16:49:03
URL: http://hemochliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0