Roger

Vi har funderat på att köpa nya stolar till vårat matbord. Vi tittar efter björkstolar och det är dåligt utbud på dessa. Vi har tidigare haft en stol som vi tänkte köpa då vi fått huset men de har gått ur sortimentet. IKEA har också en stol som vi kan tänka oss. Den är dessutom betydligt billigare än på möbelaffärerna.

Den här är i ek så ni får tänka om till björk.

image357

Nu har det visat sig att även denna stol har försvunnit ur sortimentet. Hur otur får man ha? Vi ska till IKEA i Haparanda om en vecka och de har slut, däremot finns den i Sundsvall. De har kvar 11 stolar i butiken. Vi måste kolla med en väninna till mig om de kan köpa ut dem till oss och sedan får vi lösa transporten upp till Umeå på något sätt.

Klädda dynor är väldigt opraktiskt så jag hat kollat med pappa om han kan göra träsitsar i stället. Det tar lite mindre tid än att göra en hel stol. Man kan ju också byta tyget då det ser sjabbigt ut.

Kommentarer
Postat av: MO

Oj vad många nya inlägg jag hade missat, uppdaterad nu. De stolarna har syster, de är jättefina, men som du säger...lite opraktiska när man har småbarn. Fina bilder från djurparken. Vad jag vet har ingen förändring gjorts vad gällande bloggen, vad synd att det krånglar.....Tror tyvärr jag hoppar över utmaningen du gav mig, äter ju bara plockgodis o de har ju inte någon särskild snygg förpackning....nästa tar jag....ha de gott, kram

2007-07-18 @ 17:30:19
URL: http://medaljongen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0