Fyndat på LINDEX

Jag älskar att fynda och det passar perfekt nu inför kommande dagisdagar. Lillebror behöver kläder och byxor så vi inte behöver köra en tvättmaskin dagligen. Storasyster kommer att behöva lite nya långärmade tröjor och lite nya jeans. Nu är vi en bit väg i alla fall.

Allt detta kostade sammanlagt 170 kr. Jag är så nöjd så...

Nattskjorta!

image306


Bodysar!

image307

image308

image309


Dottern ville absolut ha denna solskärm för hennes kusiner har sådana.
- Snääälla mamma, visst kan jag få den här? Den passar perfekt.
Jag kunde inte säga:
- Du får önska dig den då du fyller år! (Januaribarn!!)

Så en solskärm blev det.

image310

Jag tycker att LINDEX får allt bättre kläder. Lite av min nya favoritaffär åtminstone då det gäller barnkläder.

Jag köpte en tröja till mig själv med på rea. Kändes väldigt fräsch. Jag har sett den "live" och tänkte med ens att den skulle sitta snyggt på mig med...

image311

Det var allt för i afton. Nu ska vi gå på en raskis hela familjen, sen ska ungarna i säng och jag ska till jobbet för mitt sista nattpasss innan semestern börjar.

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Oj vad mycket fint

2007-07-13 @ 16:12:56
URL: http://rubinen777.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0