Dags för Utmaning 1

Jag tänkte skicka en utmaning till Karin, Tina, MO och Thea och vill någon mer vara med så vore det bara roligt.

Så här lyder utmaningen:
Vilka tre godissorter tycker du har snyggast  design?

Handlar alltså bara om utseéndet - inte smaken. För att göra utmaningen lite mer av kvalité så måste ett kort tas på varje sort.

Bit i den du!

Här kommer mina tre...


1) Engelsk konfekt. Samtliga godisar i denna serie har både färgen och formen.

image303


2) Danska pastiller. Jag är inte riktigt säker att de heter så, men jag tycker namnet passar på dessa runda färgsprakande karameller. Smakar lite saltlakrits.

image304


3) Dumle. Den absolut snyggaste godis som är inslagen i papper. Bilden har jag visat förrut så det blir en favorit i repris.

image305

Ja, det  var mina favoriter. Blir kul att se om någon hakar på.

Kommentarer
Postat av: tina

Klart jag antar utmaningen...men måste ut o handla lite godis först!!! Blir i morron eller till helgen....kul utmaning!!! Ha det gott !
Kram !

2007-07-12 @ 20:03:22
URL: http://tinaminastina.blogg.se
Postat av: Thea

Jag är med! Kul men lite svårt, tål att tänkas på.

2007-07-13 @ 18:41:44
URL: http://www.theasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0