Mina julklappar...

I år var det en hel del mjuka julklappar, till min stora lycka. Jag har länge känt att min P.O.P-väska börjat tappa både färg och form och den passar bäst att ha till och från jobbet. Nu har jag fått en ny och fin väska som kommer att passa till mina jackor.

image657

Så ser den ut. Tyget "Pottery" av Stig Lindberg.


Fick också några härliga kuddfodral. Jag orkade inte sätta på fodralet på kudden så det ser lite slarvigt ut. Tyget kommer från Marimekkos sortiment.

image659


Har tidigare visat er "Skellefteå-tyget". Nu har vi fått ett kuddfodral och en löpare fast i "Umeå-tyget".

image660


Då jag fick en väska i samma tyg blev jag nalta överaskad. Hade min beställning på kuddfodral blivit en väska istället? Nej då, tydligen var det den jättemjuka julaftonen i år. Två finfina kuddfodral till, gömde sig i en av julklapparna.

Nu har jag kuddfodral så jag klarar mig för ett tag. Som med mycket annat så kommer dessa inte att placeras i min nuvarande soffa eftersom den ser förskräcklig ut.

image662

Förresten, jag kanske ska önska mig några enfärgade kuddar som passar till...

Kommentarer
Postat av: Karin/Theasrum

Så mkt fint. Alltid bra med nya kuddfodral.

2007-12-27 @ 21:35:48
URL: http://theasrum.blogg.se
Postat av: Cissi

Håller med , vad fina saker du fått. Väskan är bara så fin. Nu ska jag också börja blogga igen efter lite julledighet.

2007-12-28 @ 09:43:25
URL: http://konsthornan.blogg.se
Postat av: Juliusvanessa

Very informative. Great site. Really professional.

2010-05-13 @ 07:54:37
URL: http://juliusvanessa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0