Lillemans julklappar...

Idag har lillkusinen döpts. Allt gick bra och namnet blev rätt. Dottern fick äran att fylla på vatten i dopskålen och detta utfördes med stor koncentration.

Jag återvänder dock raskt till temat, julklappar.

Brrrum, brrrum, brum! Så låter lillaman då han ser en bil eller något liknande fordon. Här är ett av julens bilbidrag.
Finns lite olika modeller på Åhlens. Träleksaker brukar vara slitstarka och hållbara. Snygga också.

image669


Även lilleman fick lite kläder från Me & I. Jag brukar inte köpa dessa kläder för jag tycker de är på tok för dyra. Men visst känns det roligt med lite delux till grabben. Härlig tröja med mjuk velourbyxa till.

image670


Liksom sin storasyster fick gossen ett påslakan. Vi börjar ha lite dåligt med fräscha påslakan så det känns både nödvändigt och mysigt att få lite nytt i linneskåpet. Det här är helt i min och lillemans smak.

image671


Lördagkväll och lite snöblåsigt ute. Vi ska se en film ikväll och njuta av ledigheten.

Barnen har tagit rekord i att sova natten som var. Från kl. 20.00 - 09.00, utan välling. Jag tror det är rekord. Frågan är hur länge den håller i sig. Vore skönt om det höll i sig över jullovet...


Kommentarer
Postat av: Karin

Vad sägs om pannkaka på måndag? hi hi hi

2007-12-29 @ 20:06:21
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Linda

Fina kläder lilleman fick,, älskar Me&i och deras härliga mönster & kvalitet.. Storleken på planchen är ca 70x100cm och kostar kring 350 kr med frakt. Minns inte riktigt, fick den i present.. Ramen är från Ikea "Ribba"

2007-12-29 @ 20:15:00
URL: http://frularsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0