Hej tomtegubbar

Några kanske tycker det är för tidigt att ta fram jultomtarna. Det tycker inte jag. jag tar hellre fram mitt pynt och så plockar jag bort dem i god tid. Juletiden är så kort, så jag vill njuta av tomtarna så länge det går.

Denna familj har vi fått av svärfars. Passar fint på vårat gamla skåp.

image623


Änglar hör också julen till. Den här har hängt med ett tag men tycker fortfarande att den är fin.

image628


Vissa saker har jag ju packat ner. Oj, vad jag kommer att tycka jag har mycket till nästa år. Mysigt, mysigt...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker det är helt rätt att plocka fram julsakerna! Håller med dig om att man hellre plockar bort det lite tidigare istället, för det är så mysigt att ha julstämning hemma. Kramar Sandra

2007-12-05 @ 23:32:21
URL: http://tjohalia.blogg.se
Postat av: Hilajn

Söta nissar som man självklart vill njuta av så länge det bara går:)

2007-12-06 @ 13:21:17
URL: http://hilajns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0