Värsta promenaden på länge

- Jovisst ser det gott ut, men jag är inte alls sugen!

image445

Jag har tagit min raskis i kväll. Herre min Skapare vad jag galopperade fram. Nej, jag tog i för lite. Jag praktiskt taget skenade fram som en elittravhäst på tävlingsbanan. Jag har aldrig varit peppad under mina promenader på länge. Många (11 st ,inkl V-Flex som verkar lite osäker!?), har hakat på utmaningen. Det här blev ju värsta pressen =D

Jag känner mig faktisk lite slankare (åtminstone psykiskt) fast det bara gått tre dagar. Blir spännande att se om de åtta magrutorna kommit åter då man kommit till slutdatumet!

Bara så alla vet så tävlar vi absolut inte om vem som gått ner mest i vikt eller vem som först kommit i sitt rätta BMI-värde. Den här utmaningen handlar om att känna sig lite sundare, få upp flåset och peppa varandra att kanske hoppa över en eller två kakor som man hade kunnat låta bli!

Har precis snappat upp två till som hakar på:
Åsa och Patricia. Utmaningen börjar nu och slutar den 16/9. Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh, jag tänker också haka på ska du veta. Jag börjar idag då: Måndag den 20 Augusti.
Superbra utmaning :D

2007-08-20 @ 16:44:15
URL: http://humlisen.blogg.se
Postat av: Thea

Samma här, känner mig piggare än på länge, men jag har ju hållt på i några veckor nu med ett sundare jag =). Nu gäller det bara att klara dina regler med onyttigt endast en gång i veckan, men jag tror ändå att det ska gå för jag känner mig faktiskt inte sugen. Än iallafall...

2007-08-20 @ 18:15:30
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: Åsa

Kul att jag fick vara med.
Har känt mig jätteduktig idag. Vi var iväg på heldagskonferens och alla runt omkring mig att suttit och tuggat på kakor och godis, men jag höll mig till frukt.

2007-08-20 @ 19:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0