Kampen om den perfekta kroppen har börjat...

Utmaningen är i full gång. Vi är hittills nio personer som deltar. För att göra det hela lite mer spännande kommer jag nu att informera er vilka som är med. Detta för att vi ska ha total koll på varandra och peppa varandra då det är motvind. Fyra veckor gäller:

17/8 -14/9: Jan -E, Stina (kollegor), Anna (alltså jag)
18/8-15/9: Thea
19/8-16/9: Helen, Jenny, V-flex, "E-Men Maria" , "Junitjej" och "Mia-Caramia".


Självklart får killar vara med. En anonym herre vid namn "V-Flex" kom med några finfina tips hur man gör träningen lite lättare.

1) Träning ska vara roligt! Jag trivs att hoppa runt med ca 150 personer till samt en ledare i mitten. 1½ h går väldigt fort då man har kul.

image442


2) MP3- spelare. Jag fördrar mobiltelefonen på mina raskisar. Det räcker med radio för mig. Bara man får lite skön musik i öronen så går fötterna snabbare.
image443
3) Ett par bra skor är som A och O. Jag föredrar mina enklare sportskor som är väl ingådda.

image444

TACK V-Flex för dina tips!

Det går alldeles utmärkt att haka på allt eftersom. Stoppdatumen blir bara lite olika. Efter fyra veckor utvärderar vi denna utmaning. Vem vet, vi kanske får mersmak och fortsätter en vända till. Kanske någon kommer med ett bättre upplägg! Variationerna är många. Det gäller bara att hitta det som passar en själv för att det ska funka.

Kul med respons tycker jag. /Slanka Anna

Kommentarer
Postat av: Anna-Sara

Go Anna!!!

2007-08-19 @ 16:15:30
Postat av: Anonym

Kul att även jag fick va med men eftersom det är lite planerat festigt idag/kväll så känner jag att det inte är kul att säga nej till diverse osv. Hade ju inte planerat detta utan läste på theas blogg i förmiddags. Ok om min startdatu, flyttas en dag till imorgon, den 19? Kul att läsa om din entusiasm vad gäller träning i grupp. En och en halv timme är ju en hel evinnerlighet... Men som sagt, bra tänkt och kämpat! Jag börjar med de fyra powerwalkarna!

2007-08-19 @ 19:04:27
Postat av: Sara

Hej! Ja, du har rätt i att man nog varken har tid eller ork att shoppa när huset väl är klart för inflyttning. Lika bra att få det övertökat! :) Hur ser förresten tidsplanen ut för ert hus, hur länge får du vänta? Lycka till med utmaningen!!

2007-08-19 @ 21:38:49
URL: http://www.sarakristoffer.com/hus
Postat av: V-flex

Detta är ju fantastiskt! Ensam kille i ett "kvinnor-kan-friskis och svettis-lag". Jag lovar att inte svika er, så imorgon kl 07.00 hoppar jag på min moutainbike och inventerar delar av umeleden.
Lycka till tjejer, och kom ihåg... det är roligt att träna!

2007-08-19 @ 22:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0