Höstmys

Nu känns det som att hösten börjar smyga sig fram på kvällskvisten. Inte mig emot. Jag gillar att tända stearinljusen och få det lite mysigt i stugan. Idag har det varit varmt men molningt. Vi tog en promenad till Gammlia och dottern fick sig en liten ridtur för tjugo kronor. Så var den dagen räddad. Jag jobbar helgen som kommer så det blir att ta det lugnt för min del.


image416

Nu ska jag på med "Power Walk"-skorna och få igång blodcirkulationen lite. Måste försöka lägga mig i vettig tid ikväll. Jag har liksom inte vridit tillbaka dygnet sen mammaledigheten och det börjar ju vara någon månad sen!

Jag har hamnat i bloggtorka -  Så¨jag säger väl: Trevlig helg i fall det inte blir något inlägg förrän nästa måndag.


 


Kommentarer
Postat av: MO

Det är många som fått powerwalksjukan...det är en bra "sjukdom". Har själv gått långpromenader, raska sen jag fick min minsta dotter för 12 år sedan, missar inte en dag i veckan, då ska jag vara sjuk eller vara på nåt roligt galej. Bra att ha en hund som behöver ut i alla väder, nu är min hund inte glad för regn men då går jag själv, kram

2007-08-09 @ 21:11:50
URL: http://medaljongen.blogg.se
Postat av: tina

Gillar också när det börjar bli lite mörkare på kvällarna...det blir liksom lite lugnare. Mysig bild!kram

2007-08-09 @ 23:56:41
URL: http://tinaminastina.blogg.se
Postat av: Nikolaikathrine

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2008-09-12 @ 14:53:23
URL: http://nikolaikathrine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0